Tyrinėju aplinką, kurioje gyvenu

Tyrinėju aplinką, kurioje gyvenu

 Kovo 20 d. gimnazijoje vyko integruota gamtos mokslų pažintinė kultūrinė veikla, skirta Pasaulinei Žemės dienai paminėti. Dalyvavo 5-8 kl. ir I-III gimnazijos klasių mokiniai, mokytojai. Rajono vyriausias  ekologas Vaidas Greičius skaitė paskaitą, kaip pažinti miško gyventojus pagal jų pėdsakus „Matomi, nematomi ženklai“. Renginio tikslas buvo skatinti norą pažinti gyvenamą aplinką, ugdyti mokinių gamtosauginę moralę, puoselėti meilę gamtai ir gyvybei. Biologijos  ir fizikos mokytojos  sugalvojo skirtingas pažintines veiklas: 5-6 kl. mokiniams – gamtinės medžiagos rinkimas ir eksponatų gaminimas gimnazijos parkelyje, 7 kl. – medžių rūšinės sudėties nustatymas parkelyje ir šių medžių reikšmės gamtai įvardijimas, 8 kl. gyvūnų rūšių nustatymas Balčios hidrografiniame draustinyje, Ia gimn. kl. – įvertinti Pužų mišką pagal amžių ir nustatyti vyraujančius miškus Nemakščių seniūnijoje, Ib gimn. kl. –   surengti foto parodą „Pavasarėjantis miškas“, II gimn.kl. – nustatyti oro užterštumą pagal kerpes ir III gimn. kl. išmatuoti medžių skersmenis ir aukštį, surasti aukščiausią ir storiausią medį. 

 Mokiniai iš veiklų grįžo linksmi ir sukaitę ir parengė įdomius nuveiktų darbų pristatymus. Iš jų paaiškėjo, kad pagal rastas kerpes mes gyvename švarioje aplinkoje, turime 42.5 m aukščio ir beveik 1m skersmens ąžuolą, o miškuose gyvena kiškių, lapių, stirnų, briedžių ir net vilkų. Tai mokiniai nustatė pagal aptiktus žvėrelių pėdsakus. Dar daug įdomybių sužinojome apie Balčios hidrografinį draustinį: plotą (450 ha), kaimus, kurie priklauso draustiniui. Na, o mažieji „prisirišo“ šluotų ir pasiruošė, kai tik atšils orai, tvarkyti gimnazijos aplinką.

 Džiaugėsi mokiniai tiek daug ir įdomaus sužinoję, kai ištyrė aplinką, kurioje jie gyvena ir mokosi. Dėkojame gimnazijos direktorei Irenai Jankevičienei už transportą ir renginio kuratorei Irenai Griškienei.

Gamtos mokslų mokytojai 

 

Papildoma informacija