Integruota veikla netradicinėje aplinkoje

 Balandžio devintosios rytą kaip niekad šeštokai ir septintokai skubėjo į pamokas nekantraudami – jie žinojo, kad pagaliau išbandys fotoaparatus, pagamintus iš degtukų dėžučių. „Kūrybinių partnerysčių“ agentai ir keturios mokytojos suplanavo integruotas veiklas netradicinėse aplinkose, tai mokinius sudomino, skatino veikti, o patyrus sėkmę iš mokyklos išeiti su šypsena.
 
 Šeštokų integruota veikla vadinosi „Vaizdų medžioklė angliškai ir lietuviškai“. Mokinių tikslas buvo nufotografuoti po 30 kadrų, tačiau ne bet kokių – jie turėjo atitikti tam tikrus reikalavimus, t.y. užduotis, pateiktas „medžioklės“ taisyklėse anglų ir lietuvių kalba. Įdomu buvo tartis su draugais, kaip atspindėti fotografijoje jaunystės, draugystės, vienatvės temas, ką ir kaip nufotografuoti, kad atskleistum savo asmenybę.


 

 Septintokai dirbo studijoje „Geografija plius matematika“. Jiems gana kūrybiškai teko rasti dykumą ir krioklį, pabuvoti negyvenamoje saloje, pavyti vėją ar plunksninį debesį. Matematinių gebėjimų prireikė, kad surastų geometrines figūras pušyne, stadione, danguje, aplink mokyklą.

 

 Tikimės, kad šį kartą pasivaikščiojimas po pušyną, mokyklos teritoriją buvo prasmingas, kad mokiniai ne tik įtvirtino tam tikrus matematikos, geografijos, anglų ir lietuvių kalbų gebėjimus, tačiau nuoširdžiai ir apgalvotai fotografuodami patyrė džiaugsmą. Taip pat viliamės, jog per kitą susitikimą su projekto praktikais galėsime mėgautis ir puikiais rezultatais –  pačių fotografuotomis netradicinėmis nuotraukomis. 

Lietuvių kalbos vyresn. mokytoja Marytė Karpienė ir geografijos vyresn. mokytoja Irena Mėlinienė

Papildoma informacija