Sumanaus moksleivio akademijos veiklos

Sumanaus moksleivio akademijos veiklos

 

 Sausio 30 dieną I-IV g klasių mokiniai ir dvi lydinčios mokytojos vykome į Kauno VDU Žemės ūkio akademijos organizuojamą Sumanaus moksleivio akademijos antrąjį susitikimą. Užsiėmimai truko 3 valandas, bet nė kiek neprailgo. Mokiniai pagal pasirinktą klasę kartu su biologijos mokytoja lankėsi Biotechnologijos laboratorijoje, kur daktarė Ramunė Masienė supažindino su biotechnologijos sritimis, genų inžinerija ir augalų auginimu iš audinių, organų, ląstelių – in vitro.

 Turėjome galimybę augalų ,,operacinėje“ atlikti bandymą, kurio metu kiekvienas sodinome augalų užuomazgas į Petri lėkštutes. Savo darbelius parsivežėme į gimnaziją  ir dabar stebėsime visą augimo procesą. Vėliau lankėmės VDU Žemės Ūkio Akademijoje. Čia atvyko Akademijos lektorius Marius Lasinskas, kuris vedė paskaitą apie žoleles ir jų naudojimą. Sužinojome, kokios žolelės kam skirtos ir kokias ligas gali išgydyti. Paskaitos metu teko patiems ragauti savo sukurtą arbatą iš įvairių žolelių. Grįžome namo pilni įspūdžių ir naujų žinių. Nekantriai laukiame trečio ir ketvirto susitikimo. 

 

Akvilė Paulauskaitė, II g klasės mokinė

 

Sumanaus moksleivio akademijos veiklos

Sumanaus moksleivio akademijos veiklos

 Sausio 30 dieną Nemakščių Martyno Mažvydo gimnazijos mokiniai vėl vyko į VDU ŽŪA, kur vyko Sumanaus moksleivio akademijos antrasis susitikimas. Šį kartą gamtos mokslų ir verslumo klasės dirbo atskirai.

 Verslumo klasės mokiniai susitiko su dėstytoja Aiste Čapiene. Šis susitikimas buvo skirtas verslumo kompetencijoms ugdyti. Jo metu mokiniai aiškinosi, kas yra reklama, kokios jos kūrimo subtilybės, kada reklama yra naudinga ir efektyvi. Nelengvas iššūkis mokiniams teko ir pristatant save – identifikuoti savo geriausias savybes, ypatumus, išskirtinumus.

 Daug dėmesio buvo skirta darbui komandoje. Mokiniai nekalbėdami turėjo sustoti pagal gimimo datą, kurti reklamą ir ją suvaidinti. Vadovo, atsakingo darbuotojo ar tiesiog nurodymų vykdytojo pareigas išbandė „gyvatėlės“ žaidime.

 Mokiniai turėjo galimybę aptarti įvairias problemas, surasti jų sprendimo būdus ir gauti naudingų patarimų. 

Daiga Milkintienė, ekonomikos mokytoja

 

 

Papildoma informacija