Integruotų netradicinių veiklų diena „Noriu, galiu, darau“

Integruotų netradicinių veiklų diena „Noriu, galiu, darau“

 Kovo 4 dieną gimnazijoje vyko integruotų netradicinių veiklų diena „Noriu, galiu, darau“ 5-8 ir I-III g klasių mokiniams. Per pirmąją pamoką visi pynėme trispalves juosteles Kovo 11-osios 30-mečiui.

 Jomis pasipuošę vaikščiosime iki pat Kovo 11-osios šventės. Antros pamokos metu karpėme trijų spalvų gėlytes, iš kurių kursime sieninę kompoziciją – Gediminaičių stulpus. Per trečiąją pamoką gimnazijoje šurmuliavo Kaziuko mugė, į kurią gausiai įsijungė ir pradinių klasių mokinukai. Be to, gimnazijoje veikė ir penktokų įkurta kavinė, kurioje lankytojų tikrai netrūko. Smagu, kad Kaziuko mugėje apsilankė nemažai miestelio gyventojų, kurie skatino mokinių verslumą pirkdami iš jų įvairias prekes.

 Per ketvirtą pamoką sporto salėje vyko baudų mėtymo, smiginio, maišo ir skrybėlės mėtymo varžybos. Be to, visi norintys mokiniai labai aktyviai varžėsi šaškių turnyre. Pati linksmiausia ir daugiausiai emocijų sukėlė penktoji pamoka, kurios metu sporto salėje vyko linksmosios estafetės. Šeštoji pamoka buvo skirta refleksijai – kiekviena klasė perskaitė veiklų metu sukurtus ketureilius, o organizatoriai visus įvairių varžybų nugalėtojus apdovanojo padėkomis ir saldžiais prizais.

Dailės ir technologijų mokytoja Irena Kliknienė

 

,,Sveikatiados“ iššūkis - vandens iššūkis

,,Sveikatiados“ iššūkis -  vandens iššūkis

 Dažnai net nepagalvojame, koks  mūsų gyvybei  ir sveikatai svarbus vanduo. 

 Dauguma antrokų pasakojo, kad mėgsta saldžiuosius gėrimus, todėl nutarėme sudalyvauti sveikatiados iššūkyje ir  bandymų  ir eksperimentų pagalba plačiau išsiaiškinti, kas yra vanduo ir kokia jo nauda. 

 Atidžiai susikaupę vaikai klausė mokytojos pasakojimo, iš kur žemėje atsirado vanduo, kokią planetos dalį užima. Dirbdami  grupėse atiko bandymus, tyrimus, eksperimentus.  Atlikdami bandymą ,,Vandens būsenos“, susidomėję stebėjo, kaip  šaldytuve padėtas vanduo pavirto ledu, klasėje ledas vėl virto vandeniu, o pašildytas vanduo išskyrė garus.  Kita grupė atliko bandymą ,,Kuo skiriasi gėlas nuo jūros vandens?“. Jie sužinojo, kad  jūros vanduo yra tankesnis, turi daug druskų ir yra netinkamas gerti. Trečioji grupė atliko tyrimą ,,Kuris vanduo švarus?“

 Pažiūrėjus filmuką ,,Vandens tarša“, daugelis susimąstė, kuo mes galime prisidėti prie švaresnio vandens išsaugojimo. 

 Taip pat aktyviai skaičiavome, kiek vandens kasdien sunaudojame. Padarėme išvadą, kad vanduo gyvybiškai svarbus žmogui, nes be maisto žmogus gali išgyventi net kelias savaites, o be vandens – vos kelias dienas. Svarbu taupyti vandenį, nes jis didžiausias turtas pasaulyje. 

 Šios dienos veiklos vaikams padėjo išsiaiškinti, kad grynas vandenėlis – sveikiausias gėrimėlis!

 

Pradinių klasių mokytoja Lina Stasiulevičienė

 

 

Papildoma informacija