Dalintasi patirtimi apie integraciją

Dalintasi patirtimi apie integraciją

 Kai mokytojui pavyksta pasijusti ugdymo proceso kūrėju ir pamatyti tame prasmę, ne vienas nori pasidžiaugti  įgytomis kompetencijomis ir pasidalinti tokia patirtimi su kolegomis.

 Todėl Metodinė taryba, atsižvelgdama į savo 2014 m. veiklos prioritetus ir inicijuodama dalijimąsi gerąja darbo patirtimi, spalio 30 d. organizavo mokytojų diskusiją „Integracijos teikiamos galimybės, pastebėti pokyčiai ugdymo procese“.

 Kalbėtasi, diskutuota apie integraciją daug. Žaismingai išbandyti kai kurie metodai. Galų gale, pasidžiaugta, jog mūsų gimnazijos mokytojai noriai ir drąsiai žengia visavertės partnerystės keliu – ieško ir atranda įvairių galimybių, kurios padeda sėkmingai integruoti ugdymo turinį, stebi ir įvertina pokyčius bei džiaugiasi kiekvieno ugdymo proceso dalyvio sėkme. 

Metodinės tarybos pirmininkė Jovita Radčenkienė

Integruota chemijos ir fizikos pamoka akcinėje bendrovėje „Achema“

Integruota chemijos ir fizikos pamoka akcinėje bendrovėje „Achema“

 Spalio 28 dieną Nemakščių Martyno Mažvydo gimnazijos III-IVg klasių mokiniai turėjo galimybę nuvykti į Jonavos rajone esančią AB „Achema“ ir dalyvauti integruotoje chemijos ir fizikos pamokoje ,,Cheminiai ir fizikiniai reiškiniai pramonėje“ netradicinėje aplinkoje. Gimnazistai susipažino su įdomiu trąšų gamybos pasauliu, taigi dalyvavo profesiniame veiklinime. 

 

 Atvykę į gamyklą mokiniai pamatė šiluminę elektrinę, kas vyksta cechuose, ką gali atlikti didžiuliai, skirtingos paskirties aparatai, kaip pardavimui ruošiamos, fasuojamos prekės ir kaip jos pasiekia pirkėjus. Taip pat išgirdo, kiek per parą yra pagaminama azoto rūgšties, amoniako, karbamido bei kitų produktų (o šie skaičiai buvo išties dideli). Didžiausią įspūdį paliko aptarti prekybiniai mastai su Europos bei kitomis pasaulio šalimis, kaip visa tai yra organizuojama, kas už ką atsakingas. Buvo įdomu, nes nuolat galėjome klausinėti ir išgirsti atsakymus į mums rūpimus klausimus.

 

 Išklausę paskaitą, padiskutavę ir viską apžiūrėję, gimnazistai ne tik sužinojo daug naujo, tačiau realiai pamatė gamybos procesą, darbo specifiką, o grįždami namo teigė,  jog dirbti „Achemoje“ bent jau šiuo metu nenorėtų.   Dėkojame chemijos mokytojai Žydrei Danusienei, fizikos mokytojai Daliai Venskuvienei ir gimnazijos administracijai už sudarytą galimybę apsilankyti vienoje iš didžiausių chemijos įmonių Pabaltijyje.

Viktorija Košytė, III g klasės mokinė

 

Papildoma informacija