Ačiū Rūtoms

Ačiū Rūtoms

 Spalio 24 d. prezidento Jono Žemaičio gimnazijoje vykusiame dainuojamosios poezijos ir meninio skaitymo konkurse Maironio 152-osioms metinėms ir Lietuvos maironiečių draugijos 25-mečiui paminėti dalyvavo ir mūsų mokyklos 4g klasės mokinės – Rūta Mėlinytė ir Rūta Visockytė.



Kaip ir praėjusiais metais grįžome su gera nuotaika.  Rūta Mėlinytė, deklamavusi Maironio ištrauką iš poemos „Jaunoji Lietuva“ ir Just. Marcinkevičiaus eilėraštį „Aš visą gyvenimą  nemoku, kad medis tylėtų“ sulaukė tik gerų komisijos komentarų ir laimėjo pirmąją vietą. Rūta Visockytė, atlikusi dvi dainas pagal Maironio tekstus ir savo sukurtą muziką, užėmė antrąją vietą. Džiaugiamės, kad tokie rezultatai įrodo, jog mūsų abiturientams rūpi ne tik mokymasis, bet ir Martyno Mažvydo vardo garsinimas bei pateisinimas.  

Lietuvių kalbos mokytoja Elena Vaitkuvienė

 

„Kūrybinių partnerysčių“ tinklo susitikimas Vilniuje

„Kūrybinių partnerysčių“ tinklo  susitikimas Vilniuje

 Spalio 23 dieną Vilniuje vyko „Kūrybinių partnerysčių“ tinklo  susitikimas. Nemakščių Martyno Mažvydo gimnaziją atstovavo direktorė Irena Jankevičienė, mokytojos Elena Vaitkuvienė ir Irena Griškienė, Ig klasės mokinė Kornelija Būtytė ir IIg klasės mokinė Evelina Kybartaitė. Pagrindinis susitikimo tikslas buvo pasidalinti sukauptomis originaliomis idėjomis, artimiau pažinti vieniems kitus, apibendrinti „Kūrybinių partnerysčių“ patirtį. 

 

 Renginyje dalyvavo apie 300 žmonių, visi buvo geranoriškai nusiteikę dirbti, bendradarbiauti, ieškoti kompromisų, atsakymų į užduotus klausimus. Susitikimo pradžioje organizatoriai priminė praeitais metais kūrybinėse partnerystėse dalyvavusių mokyklų sukurtus aštuonis manifesto teiginius: pastebėti asmenybę, legalizuoti jausmus, laukti klausimų, išlaisvinti smalsumą, kurti pažinimo erdves, mokytis visu kūnu, bandyti, suklysti ir apmąstyti, keistis kartu. Buvo gražu ir įdomu, nes juos įgarsino žymūs Lietuvos žmonės. Taip pat vyko projekto komandos, dalyvių ir svečių sveikinimai.

 

 Užsiėmimų metu dalinomės mokyklų pokyčiais, bendraudami ir bendradarbiaudami ieškojome originalių sprendimų nurodyta tema. Intensyviausiai dirbome idėjų dirbtuvėse, kurių tikslas buvo pateikti pasiūlymų, kaip įgyvendinti manifestą „Už kūrybišką mokyklą“. Grupėse mokytojai kartu su mokiniais diskutavome, piešėme ir kūrėme planus, ką reikia daryti, kad Lietuvoje mokyklos būtų kūrybiškos. 

 Pertraukėlių metu visi kartu žaidėme ritmo ir įvairiausius kitus žaidimus, kurie suteikė energijos, praskaidrino nuotaiką, paskatino artimiau susipažinti ir bendrauti. Prisiminimui vienas kitam į atvirutes piešėme, rašėme laiškus, išsakėme mintis, emocijas. 

 Renginys baigėsi prasmingai, nes kiekvienas susitikimo dalyvis kūrė piešinukus, kurie buvo sujungti į vieną didelį piešinį, o šis virto filmu. Jį įrašė humoro nestokojantys projekto praktikai bei dalyviai.  

 Buvo labai įdomu ir naudinga pasisemti naujos patirties bei prisidėti  prie „Kūrybiškos mokyklos“ kūrimo.

 Evelina Kybartaitė, IIg klasės mokinė

Papildoma informacija