„Giliukų“ laboratorijos apžvalga

„Giliukų“ laboratorijos apžvalga

Šiais technologijų laikais mokinių ugdyme labai populiarus tapo žodis STEAM. Tai ugdymo programa, kuri apima gamtos mokslų, menų, technologijų, inžinerijos ir matematikos sritis. Ketvirtokai šiemet lanko STEAM užsiėmimų dirbtuvėles, kurių metu mokosi ne tik stebėti ir tyrinėti aplink esančią gamtą, bet ir eksperimentuoti, atlikti bandymus, įgyti praktinės patirties. Norime apibendrinti ir kartu pasidžiaugti įdomiausiomis veiklomis per pirmąjį šių mokslo metų pusmetį. Rudenį aktyviai stebėjome ir domėjomės gamtine aplinka: susipažinome su valgomais ir nevalgomais grybais, kerpėmis ir samanomis, iš augalų ir vaisių kūrėme spalvingas mozaikas, skirtukus, įvairius kūrybinius darbelius. Tyrinėjome įvairias vandens savybes ir būsenas, mokėmės matuoti temperatūrą, filtruoti, stebėjome difuzijos, lydymosi ir garavimo reiškinius, gaminome plaučių maketą. Daug įspūdžių paliko pirmosios pagalbos užsiėmimai, kai mokėmės rasti pulsą, sustabdyti kraujavimą, perrišti žaizdą, net užsidėti dujokaukę. Lankydami „Giliukų“ užsiėmimus mokiniai mokosi stebėti juos supančią aplinką, ugdo savarankiškumą, lavina loginį mąstymą, kūrybiškumą ir vaizduotę.

Mokytoja Milda Grinevičienė

Ankstesnis straipsnisKalėdų stebuklas
Sekantis straipsnisPrizinė vieta fizikos olimpiadoje