
Projektas „Ateities raštingumo pamoka: 2050 m. kovo 11 d.“
Kovo 12 dieną gimnazijos I-II g klasės mokiniai turėjo galimybę įsitraukti į valstybės ateities kūrimo procesą ir mokytis ateities raštingumo. Projekto pamokas vedė Valstybės ateities vizijos „Lietuva 2050“ bendrakūrėjų, Lietuvos moksleivių sąjungos (LMS) atstovas. Tokie jauni, puikiai moksleivių kasdienybę išmanantys žmonės geriausiai gali perteikti ateities pamokų esmę.
Gimnazistai susipažinę, kas yra ateities raštingumas ir sužinoję, kad ateities raštingumą galima lavinti stiprinant gebėjimą įsisąmoninti skirtingus ateities scenarijus ir žvelgti į ateities neapibrėžtumus kaip į galimybes, patys modeliavo Lietuvos ateitį. Grupėmis dirbdami mokiniai skirtingų situacijų veikėjams projektavo ateities scenarijus. Atliktus kūrybinius darbus pristatė ir analizavo. Projekto pamokose mokiniai lavino kritinį mąstymą, tobulino skaitmenines, komunikacines, socialines, kūrybines kompetencijas.