Aštuntokų susitikimas su praktiku

 Sausio 24 d. (penktadienį) mokykloje vyko 6-9 klasių susitikimas su „Kūrybinių partnerysčių“ agentu ir praktikais. Kadangi jie pasirodė labai malonūs, nuoširdūs ir aktyvūs žmonės, daugeliui šis susitikimas paliko neišdildomą įspūdį. Išsiaiškinusi, su kuriuo praktiku bendradarbiaus, kiekviena klasė jam padovanojo simbolinę dovaną, kuri atspindi jų klasės charakterį.  Tiesa, praktikai taip pat mus nustebino maloniomis staigmenomis. 


 Pirmojo susitikimo metu norėjome vieni kitus pažinti. Praktikai prisistatė: papasakojo apie savo pomėgius, kuo užsiima gyvenime. Išsiskirstę į klases dar labiau susipažinome. Kiekvienas mokinys papasakojo apie save, aptarėme, kokius talentus, pomėgius turime, taip pat kartu planavome tolesnę veiklą. Mes, aštuntokai, žadame kurti filmą, tik kol kas esame neapsisprendę apie ką jis bus. Kartu su praktiku Gediminu imsimės darbo ir pasieksime puikų rezultatą. Žinoma, tam prireiks atiduoti begales laiko, pastangų, kantrybės ir bendradarbiavimo, kad rezultatas tenkintų tiek mus, tiek aplinkinius,  tačiau mes tikime savo jėgomis ir esame pasiruošę dirbti.

                                                  Kornelija Būtytė, 8 klasės mokinė 



Integruota veikla netradicinėje aplinkoje

 Balandžio devintosios rytą kaip niekad šeštokai ir septintokai skubėjo į pamokas nekantraudami – jie žinojo, kad pagaliau išbandys fotoaparatus, pagamintus iš degtukų dėžučių. „Kūrybinių partnerysčių“ agentai ir keturios mokytojos suplanavo integruotas veiklas netradicinėse aplinkose, tai mokinius sudomino, skatino veikti, o patyrus sėkmę iš mokyklos išeiti su šypsena.
 
 Šeštokų integruota veikla vadinosi „Vaizdų medžioklė angliškai ir lietuviškai“. Mokinių tikslas buvo nufotografuoti po 30 kadrų, tačiau ne bet kokių – jie turėjo atitikti tam tikrus reikalavimus, t.y. užduotis, pateiktas „medžioklės“ taisyklėse anglų ir lietuvių kalba. Įdomu buvo tartis su draugais, kaip atspindėti fotografijoje jaunystės, draugystės, vienatvės temas, ką ir kaip nufotografuoti, kad atskleistum savo asmenybę.


 

 Septintokai dirbo studijoje „Geografija plius matematika“. Jiems gana kūrybiškai teko rasti dykumą ir krioklį, pabuvoti negyvenamoje saloje, pavyti vėją ar plunksninį debesį. Matematinių gebėjimų prireikė, kad surastų geometrines figūras pušyne, stadione, danguje, aplink mokyklą.

 

 Tikimės, kad šį kartą pasivaikščiojimas po pušyną, mokyklos teritoriją buvo prasmingas, kad mokiniai ne tik įtvirtino tam tikrus matematikos, geografijos, anglų ir lietuvių kalbų gebėjimus, tačiau nuoširdžiai ir apgalvotai fotografuodami patyrė džiaugsmą. Taip pat viliamės, jog per kitą susitikimą su projekto praktikais galėsime mėgautis ir puikiais rezultatais –  pačių fotografuotomis netradicinėmis nuotraukomis. 

Lietuvių kalbos vyresn. mokytoja Marytė Karpienė ir geografijos vyresn. mokytoja Irena Mėlinienė

Papildoma informacija